This year I will be fierce

Alltså gud jag skrämmer mig själv. För ett par år sen var jag ute och partajjade, åkte på efterfest, kom hem vid 06 och gick upp 2 timmar senare och jobbade ett 9-timmarspass. No biggie. Ibland i gårdagens smink och hår. De som handlade på MM Arninge då måste tyckt att den där tjejen i kassan kanske ansträngde sig lite väl mkt för att jobba på ett Ica. Så det var tur att jag började på Make Up Store sen då där transasminkning och lösfransar en måndag typ va ett krav...Hahaha. Iallafall, nu har jag vart död i 2 dagar efter vår senaste lilla utflykt i Tisdags. Det har vart på den nivån att jag typ velat stanna hemma i sängen hela dan, i 2 dagar. Illa. Jag får skärpa mig på den fronten.

Ikväll ska jag med Frida och några tjejer till The Grove på bio...vet inte ens vad vi ska se, men tackade ja endå haha. MYS.

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0