She has arrived

Yaaayy Catrin är häääär!! Jag och Raha var och hämtade henne på LAX idag vid 3-tiden och omg, sååå kul att se henne igen!! För mig var det ju bara ett par veckor sen senast när jag var i Sverige men för Raha var det typ ett år sen!! Ååhh vi är så glada att hon är här!! Och massa godis och svenska tidningar hade hon med sig också, guuud vi kommer bli så tjocka!!

Vi åkte och lunchade på Toast (favvis) och gick verkligen loss på deras mat, lol. Sen hängde lite på The Grove, drack Starbuckslattar och sen bara catchat up hemma, stackarn var ju så trött..

Imorn har jag inlämning av en klänning också, så har suttit en stund med den också..

Kommer få de roligaste 2 veckorna framför oss!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0