Friday and I'm (not) in love!!

Okej så igår åkte jag, Frida, Malin och Josefin till Gyu Kaku på Wilshire och åt maaasssa gott!! Omg sååå gott, man får in köttet rått och så grillar man det själv på den lilla grillen i mitten av bordet, yuuuuummie!!! Till det drack vi mojitos... Det kom även ett gäng andra gulliga tjejer (swedes) och fick bordet bredvid så vi hade en supertrevlig kväll!!

Sen drog vi till Supper som var sådär, eller det var nog egentligen rätt kul bara det att jag hade mina monsterheels så jag fick så sjuuuuukt ont i fötterna på slutet, de förstörde typ min kväll. Aj!!

Och jaa som tillägg till bilden i spegeln, yees vi behöver rengöra vår spegel lol.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0