Begreppet Oklar Bar

Imorn kommer min Raha tillbaka från Miami, så jag får lite sällskap här hemma, sååå KUL (och skönt).
Jag tänkte föreslå att vi skulle köra en oklar bar kväll för att fira. Vi har planerat det eventet såå många ggr men det har alltid kommit saker emellan, men nu när vi båda är singlar; unga och dumma, villiga och billiga (nej då mamma, det är bara ett uttryck) så tycker jag att the time is here. Jag älskar uttrycket, en oklar bar är nämligen inte vilken bar som helst (eller är det kanske just det den är), och har vissa regler man måste följa:
1. Oklar bar = Inte nån glammmig eller "inne"-bar bar är tillåtet. Den måste va helt random. Helst lite udda.
2. Den som networkar med flest oklara personer vinner...
3. ...som man även ska ha shots race med (dom betalar).
4. Baren måste ligga hyfsat nära hemma för man måste krypa hem...
5. ....om man ens hittar hem. För i en 100% lyckad oklar bar-kväll ska man nämligen inte det.

I love it...Jag får uppdatera er mer om detta senare!! Lol.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0