A trip down Memory Lane...

För nån dag sen kollade jag på massa gamla bilder och läste massa gamla mail, och det slår en hur mycket saker och ting förändras hela tiden. Människor, åsikter, känslor, erfarenheter...

Iallafall så hittade jag bilder från när jag gjorde min första tatuering. Jag älskar den verkligen fortfarande lika mycket. Den var verkligen vald med omsorg ska ni veta!! Jag visste att jag ville ha en fjäril och hade kollat på olika tatueringsstudios, på nätet, överallt, efter Den Perfekta Fjärilen. Men alla såg för tecknade ut, för mjäkiga, för enkla... Jag minns att jag var så irriterad över att det skulle vara så svårt att hitta nån som kändes rätt, men gav till slut upp. Då kom den till mig. En dag bara satt den utanför vår husvägg och jag bara visste, this is it. Jag kutade in, hämtade min kamera och fotade fjärilen, som snällt satt kvar. Jag stod och beundrade den ett tag, den var såå stor och fin, och sen gick jag till skolan. Flera timmar senare när jag kom tillbaka hem satt den fortfarande kvar.

Det är nästan som en kärlekshistoria.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0