Jag borde sova, jag borde sova, jag borde sova...

Jag borde sova men har suttit uppe och sytt lite. Har blivit sjukt insatt i vår granne nu och lyssnar efter spännande saker att rapportera till Raha som är i Miami den här veckan, haha. Här på Jewbourne händer det nämligen grejer! Vi har nämligen en psyksjuk granne ovanför oss. Vi trodde det inte var så farligt. Det började med att hon bjöd in sig till oss på husesyn helt oanmäld, sen började hon gå med klackskor 7 på morgonen runt runt i sin lägenhet. Vi trodde först det var nån religionsgrej så vi bad lanlorden säga till henne att lugna ner sig lite med klackarna när folk fortfarande sover. Efter det har det bara gått utför...hon badar 3 på natten, städar o möblerar om, åker hem till landlorden 4:30 på morgonen och frågar om hon får komma in för att hon är säker på att nån håller på att bryter sig in i hennes lgh för att stjäla hennes kläder och mobil. Han säger att tiden inte var så lämplig att komma in men att han skickar en låssmed på morgonen. När låssmed och landlord kommer på morgonen säger hon att det inte behöver bytas längre. Varför, undrar landlorden? "God took care of it" berättar hon. Problem solved haha.

Sen har det varit drama härutanför men nu ser det ut som att hon ska flytta igen...hem till sin pappi...tack...obs!! Hon är 35 haha...

Nu sovdax, gonatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0