Fashion District Downtown

Jag har varit ledig idag och kom just hem från en vända ner till downtown LA och deras Fashion District. Där går det att fynda billiga tyger och annat kul, och det var precis det jag var på jakt efter till mina kollektioner i klasserna Draping 2 och Fashion Show Production. Det här är vad jag fick med mig hem, nice huh? Eller, silktyget med stjärnorna är från Mood, som ligger typ ett block från där jag bor. De har i princip bara svindyra tyger och ni som sett Project Runway känner säkert till att de handlar sina tyger där.. Så de kan ju säkert höja priserna i skyarna bara av det.. Anyways, jag har ingen aning hur jag ska kunna manage att sy så tunnt silk fabric men jag har nån slags besatthet av stjärnor på tyg så jag var tvungen.. Haha.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0