Back...

Jag funderade länge på om jag skulle ta bort alla tidigare blogginlägg eftersom det här blir som en slags nystart. Igen... Det blir ju lite skumt om man läser och helt plötsligt kommer typ 2 år gamla inlägg upp... Men ni får hålla till godo med det helt enkelt :)

Det är Februari, och jag kom tillbaka till LA för 3 veckor sen, efter en visit i Stockholm på 1,5 månad av jobb, familj och kärlek...såååå mycket kärlek. Behövde verkligen det. När jag kom tillbaka möttes jag av en kalldusch.. Jag hade blivit droppad från alla mina kurser, min bil startade inte och min mobil startade inte heller, haha. Men som jag har lärt mig efter 3 år här...allt löser sig förr eller senare...Är inte ens hälften så panikslagen nu när det händer saker som jag var förr i tiden. Man blir väl härdad I guess..

Annars så sticker jag inte under stol med att jag fortfarande är i mitt on-and-off relationship med Adam, han är en cirkus hela han, men jag minns hur jag alltid önskade mig ett förhållande där man fick en utmaning och ingen dag var den andra lik...be careful what you wish for, hehe...

Hur som helst, så har jag min lägenhet kvar i Jewtown med Raha (det är bara judar, och sen vi haha), men spenderar mycket tid i Marina del Rey med Adam..

En liten uppdatering hur mitt liv ser ut just nu...Det får bli en liten start.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0